ietsje verder weer - Reisverslag uit Ban Kamphuan, Thailand van robwildschut - WaarBenJij.nu ietsje verder weer - Reisverslag uit Ban Kamphuan, Thailand van robwildschut - WaarBenJij.nu

ietsje verder weer

30 December 2013 | Thailand, Ban Kamphuan

Foto1: Diny bestelt iets vaags met handen en voeten en krijgt uiteindelijk dat wat ze niet wilde hebben. Maar dat komt volgens mij omdat de kraamuitbaatster Diny's voeten niet ziet.
Foto2 : kleintje terracotta graag

Ja Fred 'gordon' zonder rijs. Maar je kunt wel eens gelijk hebben. We zien ze in dit gebiedjes nu vaker. Allerlei zwarte figuurtjes klein en groot
Wil, vervelend die maag maar wat de tijd betreft. Ik dacht toch dat vanaf volgend jaar de wereld aan je voeten lag?

Gelukkig hebben wij hier niets met maag- dan wel darminfecties. Gewoon daar eten waar vele anderen ook eten en verder is een kraampje dat als een lopend vuurtje loopt beter te vertrouwen dan een restaurantachtig ding.

Weer heerlijke dag door tropische wouden. Zitten bijna vlak aan strand waar het een drukte van belang is zonder verder ook maar 1 toerist en allemaal localen met tentjes, stentjes, eten, drinken en veel gewok, gebak en geneuzel. Je kunt merken dat het ook voor moslims (meerderheid hier maar natuurlijk net zo vriendelijk als iedere andere Thai) blijkbaar vrije dagen zijn.

• 30 December 2013 - 15:15

Arthur De Groot:

Beste Rob en Diny,

Leuk zo op de hoogte te blijven wat jullie zoal ondernemen !! Geweldig zo'n fietstocht door Thailand !!
    Langs deze weg wil ik jullie daar een mooie jaarwisseling toewensen, en de allerbeste wensen voor 2014 !!, met veel fiets plezier !
    Hartelijk groet , Arthur

• 30 December 2013 - 20:29

Mieke Rijvers:

dag rob en diny
    wederom heerlijk jullie onderneming te mogen volgen
    ben zelf begin december terug van een 4 weken verblijf/trekking in Nepal
    en wil jullie een fijne jaarwisseling wensen en alle goeds
    mieke

• 31 December 2013 - 10:24

Iris:

Hele goede jaarwisseling daar, iets eerder dan hier en met wat lekkerder weer - toch ga ik de weergoden morgen tarten door mee te doen aan de nieuwjaarsduik in Bloemendaal (kouder dan koud kan je het toch niet hebben), al zou ik dat natuurlijk veel liever doen in het land waar jullie nu zijn... Geniet nog!