relaxed - Reisverslag uit Buurmalsen, Nederland van robwildschut - WaarBenJij.nu relaxed - Reisverslag uit Buurmalsen, Nederland van robwildschut - WaarBenJij.nu

relaxed

Door: rob wildschut

19 Mei 2011 | Nederland, Buurmalsen

Ik heb vandaag weer lekker doorgetrapt tot de 90 km tot in het oude plaatsje Cappenberg (gisteren 84 km). Ik volg de oude grens van het Romeinse rijk, waar ik in het verslag 'naar Boedapest' al van alles over heb opgeschreven, dus dat doe ik niet meer. Bij Wesel was ik toch weer onder de indruk van de enorme waterpartijen daar waar de rivier de Lippe in de Rijn stroomt. Niet onder de indruk was ik van een enorme camping die de grootste van Europa zou zijn. Wat bezielt iemand toch om op de grootste camping van Europa te willen staan? Allerlei waterpartijen zijn er ten noorden van Wesel te vinden zoals, rak, diep, kreek, wetering, meertje, vliet, kwel, sloot, vijver, kanaal en wat de lezer nog meer kan bedenken. Morgen kom ik door wat oude stadjes en blijf in Lippstadt een nachtje. Het is een oud stadje dat ik wel eens wat beter wil zien. Het is weer heerijk in Duitland te fietsen. Fiets- en bospaden, voorrang voor de fietser, bakkertjes, goede en goedkope pensionnetjes, aardige mensen tot nu toe.Verder weet ik niets te schrijven want ik maak geen grootse ervaringen door waar ik de lezer mee kan vermoeien. Het is gewoon lekker fietsen hier door bos en dal en langs allerlei riviertjes zonder dat ik spannende dingen mee maak wat ook wel eens leuk is.. Rob

• 19 Mei 2011 - 14:36

Marianne:

Hoi Rob,

Je was al weer onderweg voordat ik er erg in had.
    Lekker hoor weer een paar weken op de pedalen staan. Toch wel je fietsbroek om je billen?
    geniet er maar weer van.

• 19 Mei 2011 - 16:07

Anne:

Ha Pap,
    Er zijn waarschijnlijk toch zeker mensen die een nachtje op de grootste camping van Europa willen staan. Waarschijnlijk omdat ze er dan ook niet meer vanaf hoeven..

Nou fietse!!!

xxx

• 19 Mei 2011 - 20:55

Fred:

Rob, misschien is er niet zoveel te beleven maar in Duitsland lijkt de tijd inderdaad stil te staan. Wij waren daar al weer enige tijd geleden op het mooie eiland Borkum en het was net of er een stolp over het eiland geplaatst was. Prachtige hotels, lage prijzen, vriendelijke mensen, geen graffitti.......relaxed, wat je zegt. Veel plezier!

• 20 Mei 2011 - 04:21

Maartje:

Veel fietsplezier he!! En niet stiekem toch op de camping gaan staan om een keertje van de glijbaan af te roetsjen!

• 20 Mei 2011 - 04:33

Rick:

Succes Rob en fietze!!

• 20 Mei 2011 - 06:04

Hans:

Hallo Rob

Leuk je verslag weer te lezen. Ben lang genoeg met je opgefietst om te weten hoe je geniet van de gewone dingen om je heen en je eigen tempo te kunnen bepalen. Zal je verder volgen en wens je verder nog veel fietsplezier

• 20 Mei 2011 - 09:58

Wil:

Rob, geweldig. Als een jonge Romein genieten . Goede reis

• 20 Mei 2011 - 16:02

Rietje:

Heerlijk Rob, zo relaxed!
    Ik ben ook best fan van Duitsland hoor, het is gewoon een prachtig land en ze hebben het allemaal prima geregeld, disciplinair volk blijft het toch en dat is best fijn als je er te gast bent.
    fiets vooral rustig verder, het hoeft niet persé spannend toch?