naar en in keulen - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van robwildschut - WaarBenJij.nu naar en in keulen - Reisverslag uit Keulen, Duitsland van robwildschut - WaarBenJij.nu

naar en in keulen

Door: rob wildschut

05 Juni 2008 | Duitsland, Keulen

Nou, vooruit dan maar.weer een stukje.Ik vind het helemaal niets weer yo'n internetcafe in te gaan en weer de z met de y te moeten wisselen. In mijn schriftje ben ik op blz 23 . wellicht de laatste keer in zo'n internetkoffie. Heb de laatste nacht in Wachtendonk geslapen in een biologisch-organisch-en zeer dynamisch pensionetje. Had wat last van mijn knie dus stopte na 55 km. Nu in voorplaatsje van keulen. Knie weer goed en heb iets van schade vorige dag ingehaald de dagteller stond nu 104. Dat Wachtendonk is een soort Buren, opensluchtmuseum met ook veel Duitsers. De keulse Dom wil ik eens goed bekijken en dus blijf ik twee dagen. Het hotel was vol, ook al had ik gereserveerd. Echter de receptioniste had nog een apartemnentje in een senioren flat op de 5e verdieping in de verhuur voor doe twee dagen . Mijn deerbare fiets moet in een stalling voor 5 euro per dag. Ach yeg ik, doet u maar geen moeite ik neem hem wel mee en stal hem in de hal. Een hogere receptioniste wordt er bij gehaald en zegt dat dat mag. Ik neem hemnatuurlijk mee naar bovenen stal hem op het balkon. De lift is echter klein en mijn fiets kan alleen op zijn kant er in. Een mevrouw die van de 3e verdieping wil meeliften schrikt wwel een beetej en ismet stomheid geslagen wanneer de de lift open en weer dicht gaat.Tja. De Dom in Keulen is werkelijk indruzkwekkend. 157 hoog en 177 . Ik kijk een keertje naar de Heilieg Christoffel. Iedere dag een keer naar hem kijken schijnt een plotselinge dood te voorkomen. Ik ben hier maar 1 dag, dus dat wordt moeilijk.Dan maar een foto. Dan kan iker ieder dag naar kijken, als ik dat niet vergeet. Liefs voor wie zich geroepen voelt dat te aanvaar anders de vr. gr. Wellicht ga ik dusniet meer naar een internetkoffie. Rob

• 05 Juni 2008 - 11:49

Marianne En B:

Hee Rob,
    Wat!!!!!
    Nu al de moed laten zakken om je berichtjes te typen. Wat een slap gezeur!!!!!
    Wij willen gewoon lekker blijven meegenieten met al je belevenissen. Dus....huppakee.....op naar het volgende internetcafé. Wat leuk om de Heilige Christoffel te ontmoeten. Je schijnt er zelfs een amulet van te kunnen dragen om je nek. Leuk kijken zeker naar al die gebouwen, met in je achterhoofd de colleges kunstgeschiedenis! liefs Ab en Marianne