zo maar tussendoor - Reisverslag uit Phangnga, Thailand van robwildschut - WaarBenJij.nu zo maar tussendoor - Reisverslag uit Phangnga, Thailand van robwildschut - WaarBenJij.nu

zo maar tussendoor

11 December 2012 | Thailand, Phangnga

Het vorige verslag. Had al eerder gestuurd moeten worden sorry. Wat. Een prachtige rijm wil. En een idee ander ook bedankt voor fanmail. Het is niet makkelijk op een schermpje van circa 4 bij. 8. Iets goeds te typen. Enfin de eerste fietspad zit er op om vol toeristisch phuket te verlaten moet je een grote brug over waar iedereen over wil. Daarna door jungle en mangroven. Met van die bijzonder oosterse bergen op de. Achter grond. Het heeft de hele nacht geplensd zodat wij niet hadden verwacht vandaag te kunnen gaan fietsen. Is gezellig met z'n twee en. Was ik niet gewend meer. Morgen richting krabi. Denk halverwege of zo. Dan over 2 dagen weer dagje mix. Moetttt wel relaxed blijven deze keer. Rob

• 11 December 2012 - 10:33

Maartje:

Stikjaloers!!! Heb veel aan jullie gedacht zaterdag toen wij hier in een pak sneeuw zaten en jullie naar de zon vertrokken! Heeeel veel plezier en veel blijven schrijven ook al is het maar zo'n klein schermpje ;)

• 11 December 2012 - 10:33

Maartje:

• 11 December 2012 - 12:09

Iris:

Ook 'stikjaloers'... zou zo weer terug willen. Die regen 's nachts is 'normaal', 's ochtends is het meestal weer droog, nog wel fris. Eigenlijk niet normaal want meer iets voor de regentijd die al lang voorbij is :-)

• 11 December 2012 - 12:10

Iris:

PS. Alleen iets typen als je zin hebt hoor, om je heen kijken en genieten is veel belangrijker :-)

• 11 December 2012 - 12:55

Rietje:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en alweer op de fiets zitten. Ik kan aan je verslagen zien dat het lastiger typen is ;) maar geeft niks, we snappen het toch wel. Hele goeie tocht verder! We volgen jullie efkes niet meer omdat we zelf een weekje naar de zon gaan. Daarna pakken we jullie verslag weer op. groeten

• 11 December 2012 - 12:55

Rietje:

• 11 December 2012 - 13:01

Annejose:

Hoi!

Hier gaat alles goed. Bij jullie gaat het ook goed zo te lezen, mooi!

Gek dat het bij jullie nu 19:00u in de avond is?

Veel plezier. Heerlijk 30 graden!

X

• 11 December 2012 - 14:23

Yvonne:

Hoi Diny en Rob,
    Fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Rob, als je je iPhone overdwars houdt is het schermpje iets groter om te typen, maar dat zal je vast wel weten.
    Ik moet er zelf ook nog aan wennen maar het is wel leuk speelgoed.
    Veel plezier en groetjes!!

• 11 December 2012 - 16:04

Wil:

De wereld zien en spelen met de digitale speeltjes. Blijft er nog tijd voor je fietsmaatje over?
    Veel plezier samen.
    Lieve groet uit Nunspeet