in de mist, kou, regen en in het algemeen grijs - Reisverslag uit Buurmalsen, Nederland van robwildschut - WaarBenJij.nu in de mist, kou, regen en in het algemeen grijs - Reisverslag uit Buurmalsen, Nederland van robwildschut - WaarBenJij.nu

in de mist, kou, regen en in het algemeen grijs

Door: rob wildschut

28 Februari 2011 | Nederland, Buurmalsen

Op vrijdag 4 maart vertrek ik naar warmere streken. Om niemand jaloers te maken moet opgemerkt worden dat fietsen in Costa Rica en Nicaragua op basis van de inentingen en pillen kan betekenen: malaria (in Nic.), dengue koorts, buiktyphus, diphterie, rabies, hepatitis, levensbedreigende insecten en ander gespuis maar ook steile hellingen, warme hitte en nog zo wat. Maar toch verheug ik mij weer. Ik stuur weer berichten wanneer ik inspiratie en als medium internet heb.
Rob

• 28 Februari 2011 - 22:20

Fred:

Beste Rob. Neem wat paracetamol mee....in ieder geval.
    Wij zijn juist weer terug van vier zonnige dagen Sauerland. Het vakantiegevoel is onbetaalbaar!
    Ik reis zoals vanouds ook nu weer graag met je mee op de bagagedrager. Veel succes en plezier gewenst.

• 01 Maart 2011 - 14:48

Lucia:

Halloooo, dit lijkt wel een verslaving!!
    Maar.... leuk, ik verheug mij op je verhalen. Succes!!

• 03 Maart 2011 - 08:17

Marianne:

Wat een heerlijkheid toch al dat reizen!
    Ik kom vanavond nog even proosten op je gezondheid. Zo te lezen wordt het bikkelen daar.

• 04 Maart 2011 - 16:11

Susan En Bart:

Ja zeg, net terug uit Cuba en nu alweer naar Verweggistan! Je vraagt je af ... waar doen ze het van. Ergens moeten ze geld aan over houden.

En wat denk je van ons arme ploeteraars? Enne, wanneer gaan we nu eten? En hoe krijgen we die potten honing die hier staan nu bij jullie? Je zadelt ons wel met een berg problemen op op deze manier hoor.

Maar omdat we ook de beroerdsten niet zijn wensen we je heel veel plezier en een goede gezondheid daar. Je hebt toch wel anti-race pillen bij je hopen we? Kom veilig weer thuis en we kijken weer uit naar je verslagen.